• 1403/05/21 - 07:42
  • - تعداد بازدید: 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در دفتر خبرگزاری قدس به مناسبت هفته خبرنگار

مدیرعامل شرکت آبفای استان با حضور در دفتر خبرگزاری قدس روز خبرنگار را به خبرنگاران و دست اندرکاران این خبرگزاری تبریک گفت.

 رضا عطایی (رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ),علیزاده مدیر مسئول خبرگزاری قدس,احمدحصاری رئیس آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی,

رضا عطایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در این دیدار با تشریح اقدامات این شرکت در سیلاب‌ های اردیبهشت و خردادماه گفت: در ابتدای امسال شاهد بارش‌ های سیل آسا و در پی آن جاری شدن سیل در نقاط مختلف استان بودیم.

عطایی افزود: وقوع این سیلاب ها، خسارت‌ هاییبه تاسیسات آبرسانی وارد کرد، اما خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران این شرکت، هیچ خللی در آبرسانی به هم استانی‌ ها بوجود نیامد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شرکت آبفا در زمان وقوع سیلاب عنوان کرد: برداشت آب از سطوح بالایی سد، پر کردن مخازن که در صورت وقوع مشکل  تا ۷۲ ساعت آب برقرار باشد، تامین برق اضطراری جهت عدم قطعی منابع و مخازن، از جمله اقدامات این شرکت در ایام وقوع سیلاب بود.

وی در ادامه به پروژه آبرسانی از پلنگ دره به بجنورد اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه دغدغه تامین آب شهر بجنورد را رفع می‌ کند که با تخصیص اعتبارات، اتمام آن سرعت می‌ گیرد.

علیزاده مدیر مسئول خبرگزاری قدس نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شرکت‌ های آب و برق و. . شرکت‌ های خدماتی هستند، گفت: باید رسانه‌ ها دست به دست هم دهند و با فرهنگ سازی مردم را در امر صرفه جویی و  مدیریت مصرف تشویق کنند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 431
عکاس
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مشترکین خانگی شهری
مشترکین خانگی شهری

0

مشترکین غیرخانگی شهری
مشترکین غیرخانگی شهری

0

مشترکین خانگی روستایی
مشترکین خانگی روستایی

0

مشترکین غیر خانگی روستایی
مشترکین غیر خانگی روستایی

0