ارائه خدمات پس از فروش

ارائه هر گونه خدمات به مشترکین صرفا به صورت غیرحضوری و از طریق پرتال شرکت به آدرس www.abfankh.irو با تکمیل مراحل درخواست انجام می گردد.

در صورت عدم دسترسی به اینترنت متقاضی می تواند درخواست خود را از طریق دفاتر پیشخوان طرف قرارداد انجام دهد

لیست خدمات قابل ارائه به شرح ذیل می باشد:

1- تغییر نام

4ـ واحد شماری

7 ـ تفکیک و ادغام

10ـ فروش لوازم

13ـ وصل مجدد انشعاب

16ـ نصب سیفون دوم

2ـ استعلام

5ـ صدور قبض المثنی

8ـ مفاصا حساب آب بها

11ـ جابجایی کنتور

14ـ تغییر ظرفیت و قطر

17ـ تعویض کنتور

3ـ تغییر کاربری

6ـ بررسی مجدد قبض آب بها

9ـ آزمایش کنتور

12ـ قطع انشعاب

15ـ بالا آوردن کنتور

18ـ جمع آوری انشعاب

مشترک محترم لازم است قبل از ارائه درخواست تغییر نام ، تغییر کاربری ، واحد شماری ، تفکیک و ادغام ، تغییر ظرفیت و قطر فایل اسکن شده مدارک مورد نیاز به شرح ذیل را آماده نموده و در محل مورد نظر آپلود نماید .

سایر خدمات صرفا با ارائه آخرین قبض تسویه شده انجام می گردد .

مدارک مورد نیاز تغییر نام:

1 ) آخرین قبض پرداختی

2 ) سند مالکیت و یا قولنامه

تبصره: در صورتی که ملک دارای قولنامه می بالشد لازم است فرم محضری تکمیل و پس از تایید یکی از دفاتر اسناد رسمی فرم مورد نظر همراه قولنام اسکن گردد

3 ) کارت ملی

مدارک مورد نیاز تغییر کاربری ، واحد شماری ، تفکیک و ادغام ، تغییر ظرفیت و قطر:

1 ) آخرین قبض پرداختی

2 ) پروانه ساختمانی

مشترکین خانگی شهری
مشترکین خانگی شهری

0

مشترکین غیرخانگی شهری
مشترکین غیرخانگی شهری

0

مشترکین خانگی روستایی
مشترکین خانگی روستایی

0

مشترکین غیر خانگی روستایی
مشترکین غیر خانگی روستایی

0