ارائه خدمات پس از فروش
ارائه هر گونه خدمات به مشترکین صرفا به صورت غیرحضوری و از طریق پرتال شرکت به آدرس www.abfankh.irو با تکمیل مراحل درخواست انجام می گردد.
در صورت عدم دسترسی به اینترنت متقاضی می تواند درخواست خود را از طریق دفاتر پیشخوان طرف قرارداد انجام دهد
لیست خدمات قابل ارائه به شرح ذیل می باشد:
1- تغییر نام |
4ـ واحد شماری |
7 ـ تفکیک و ادغام |
10ـ فروش لوازم |
13ـ وصل مجدد انشعاب |
16ـ نصب سیفون دوم |
2ـ استعلام |
5ـ صدور قبض المثنی |
8ـ مفاصا حساب آب بها |
11ـ جابجایی کنتور |
14ـ تغییر ظرفیت و قطر |
17ـ تعویض کنتور |
3ـ تغییر کاربری |
6ـ بررسی مجدد قبض آب بها |
9ـ آزمایش کنتور |
12ـ قطع انشعاب |
15ـ بالا آوردن کنتور |
18ـ جمع آوری انشعاب |
مشترک محترم لازم است قبل از ارائه درخواست تغییر نام ، تغییر کاربری ، واحد شماری ، تفکیک و ادغام ، تغییر ظرفیت و قطر فایل اسکن شده مدارک مورد نیاز به شرح ذیل را آماده نموده و در محل مورد نظر آپلود نماید .
سایر خدمات صرفا با ارائه آخرین قبض تسویه شده انجام می گردد .
مدارک مورد نیاز تغییر نام:
1 ) آخرین قبض پرداختی
2 ) سند مالکیت و یا قولنامه
تبصره: در صورتی که ملک دارای قولنامه می بالشد لازم است فرم محضری تکمیل و پس از تایید یکی از دفاتر اسناد رسمی فرم مورد نظر همراه قولنام اسکن گردد
3 ) کارت ملی
مدارک مورد نیاز تغییر کاربری ، واحد شماری ، تفکیک و ادغام ، تغییر ظرفیت و قطر:
1 ) آخرین قبض پرداختی
2 ) پروانه ساختمانی
مشترکین خانگی شهری
0
مشترکین غیرخانگی شهری
0
مشترکین خانگی روستایی
0
مشترکین غیر خانگی روستایی
0
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع فونت:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: