• 1403/04/16 - 10:13
  • - تعداد بازدید: 357
  • - تعداد بازدیدکننده: 349
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

برگزاری شورای معاونین و مدیران با حضور معاون مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آبفا استان خراسان شمالی

جلسه شورای معاونین و مدیران با حضور معاون مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات و هیات همراه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آبفا استان خراسان شمالی برگزار شد.

 رضا عطایی (رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ),

در ابتدای  این جلسه رضا عطایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ضمن ارائه گزارشی کاملی از فعالیت های شرکت، گفت: علیرغم پایین بودن تعرفه های آب، مسئله تورم و بالابودن قیمت اقلام موردنیاز، در شرکت ناترازی مالی به وضوح قابل مشاهده است اما روند اجرای پروژه های آبرسانی بی وقفه در حال انجام است .

در ادامه این جلسه خاتمی رئیس گروه بازرسی و معاون مدیرکل بازرسی و شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، تلاش ها و فعالیت های مدیریت و مجموعه کارکنان شرکت آبفا خراسان شمالی در راستای ارائه خدمات بی وقفه در سطح استان را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: شرکت های آب و فاضلاب به جهت خدماتی که در امر آبرسانی انجام می دهند تاثیر بسیاری در رضایتمندی مردم در سطح کشور دارند.

خاتمی افزود: هر ساله بصورت دوره ای از شرکت های آب و فاضلاب بازدید صورت می گیرد و با همفکری نقاط ضعف و قوت شرکت ها شناسایی و در راستای رفع نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت برنامه ریزی های لازم صورت می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه بازدید های صورت گرفته کمک شایانی به همکاران در پیشبرد اهداف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور می کند، عنوان کرد: با آسیب شناسی در حوزه های مختلف و بررسی چالش های موجود و همچنین انجام بازرسی های دوره ای روند پیشرفت فرآیندها حاصل می شود.

وی عنوان کرد: استان خراسان شمالی کمترین شکایت نسبت به سایر شرکت های آبفای کشور در حوزه آب و فاضلاب دارد.

  • گروه خبری : جلسات
  • کد خبر : 362
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

مشترکین خانگی شهری
مشترکین خانگی شهری

0

مشترکین غیرخانگی شهری
مشترکین غیرخانگی شهری

0

مشترکین خانگی روستایی
مشترکین خانگی روستایی

0

مشترکین غیر خانگی روستایی
مشترکین غیر خانگی روستایی

0