• 1403/06/21 - 00:41
  • - تعداد بازدید: 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پایان عملیات بهسازی چشمه آب شرب و اصلاح خط انتقال روستای ناوه در خراسان شمالی

سرپرست امور و آب و فاضلاب شهرستان بجنورد از اتمام پروژه بهسازی چشمه و اصلاح بخشی از خط انتقال روستای شهدای ناوه از توابع شهرستان بجنورد با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال خبر داد.

سعید الهی سرپرست امور و آب و فاضلاب شهرستان بجنورد گفت: با توجه به خشکسالی‌ های سنوات اخیر، افت آب شرب روستای ناوه عملیات بهسازی این چشمه انجام شد و همچنین به جهت قدمت بالای خط انتقال عملیات تعویض بخشی از خط انتقال در دستور کار قرار گرفت.

الهی با اشاره به بهسازی این چشمه عنوان کرد: احداث دیوار و کف بندی سنگی، احداث ۳ باب حوضچه   اتصالات، تهیه و اجرای شیرآلات از دیگر اقدامات انجام شده امور جهت رفع مشکل آبی این روستا بوده است.

وی تصریح کرد: در ادامه پروژه بهسازی چشمه، عملیات اصلاح خط انتقال به طول ۱۴۰۰ متر نیز با هدف نوسازی شبکه‌های فرسوده و جلوگیری از هدر رفت آب انجام شد.

الهی خاطرنشان کرد: جهت انجام این پروژه عمرانی هزینه‌ ای بالغ بر۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی - استانی هزینه شده است.

سرپرست امور و آب و فاضلاب شهرستان بجنورد افزود: با اجرای این پروژه، از نظر کیفی و کمی تغییرات قابل ملاحظه‌ایدر تامین آب در شرایط پیک مصرف صورت پذیرفت به نحوی که در فصول گرم سال شاهد رفع مشکل آبی در روستای مذکور بوده ایم.

لازم به ذکر است؛ با اجرای این عملیات بالغ بر ۴۸۸ نفر از اهالی روستای ناوه از نعمت آب بهداشتی، سالم و باکیفیت بهره مند شدند.

  • گروه خبری : عمومی
  • کد خبر : 512
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مشترکین خانگی شهری
مشترکین خانگی شهری

0

مشترکین غیرخانگی شهری
مشترکین غیرخانگی شهری

0

مشترکین خانگی روستایی
مشترکین خانگی روستایی

0

مشترکین غیر خانگی روستایی
مشترکین غیر خانگی روستایی

0