• 1402/09/19 - 20:25
  • - تعداد بازدید: 130
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree
برگزاری جلسه انسجام بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق خراسان شمالی

برگزاری جلسه انسجام بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق خراسان شمالی

در حاشیه برگزاری چهل و ششمین مسابقات کشوری قرآن در بجنورد، جلسه انسجام بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق خراسان شمالی با حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی «رضا نعیمی» مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب و رییس انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق خراسان شمالی گفت: قرآن مجید به عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص)، کتاب هدایت بشر به سر منزل مقصود است.

وی افزود: مهمترین نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش در زندگی ما داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه می گردیم و چه بسیار موانعی که با حضور قرآن از سرراه برداشته شده است.

نعیمی با بیان اینکه  قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و اخرت می باشد، خاطرنشان کرد:  قرآن در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است وکسانی که با این کتاب آسمانی مأنوسند حق را از باطل تشخیص می دهند .

مهدی قبادی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در این جلسه با قدردانی از استقبال بی نظیر مردم استان، از چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن در بجنورد، گفت: بنابر شواهد یکی از بهترین رویدادهای باشکوه قرآنی کشور، امسال در خراسان شمالی رقم خورده که یادآور دهه های 60 و برگزاری باشکوه مسابقات قرآنی در آن سال ها بوده است.

قبادی با اشاره  به اینکه  جلوه ی خانوادگی حضور مردم در این عرصه همه را غافلگیر کرد، افزود: این نشان از فضای قرآنی حاکم بر استان دارد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو خاطرنشان کرد: خراسان شمالی با این حجم از قابلیت و توانایی همچنین وجود وحدت و قومیت های بسیار، نیازمند توجه بیشتر مسئولین است و باید به نحوی شایسته تر معرفی شود.

  • گروه خبری : جلسات
  • کد خبر : 179
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مشترکین خانگی شهری
مشترکین خانگی شهری

0

مشترکین غیرخانگی شهری
مشترکین غیرخانگی شهری

0

مشترکین خانگی روستایی
مشترکین خانگی روستایی

0

مشترکین غیر خانگی روستایی
مشترکین غیر خانگی روستایی

0