• 1403/08/03 - 00:33
  • - تعداد بازدید: 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

ثبت و پیگیری بیش از ۱۹ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ شرکت آبفا خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: از ثبت بیش از ۱۹ هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان CRM از ابتدای سال 1403 تاکنون خبر داد.

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون  ۱۹ هزار و 621  تماس تلفنی در سامانه  ۱۲۲ شرکت آبفای استان ثبت شده است.

عطایی با اعلام این خبر افزود: از این مقدار ۱۸ هزار و 981  مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب و ۶۴۰ مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت شده است.

وی عنوان کرد: شهروندان شهرستان بجنورد با ۷هزار و۸۷۰ تماس بیشترین میزان تماس و شهرستان رازو جرگلان با ۱۳۵ تماس کمترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند.

عطایی اظهار داشت: براساس گزارش اعلامی از سوی این مرکز از میان تماس‌ های ثبت شده بالغ بر ۱۱ هزار و ۸۶ تماس مرتبط با حوزه آب و فاضلاب و ۸هزار و ۵۳۵ تماس نیز غیرمرتبط گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال تاکنون و در پی تماس‌ های مردمی با مرکز ۱۲۲ آّبفای استان، ۹۹.۱ درصد تماس‌ ها پیگیری و جهت رفع آن اقدام شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی همچنین به تبیین نوع گزارش‌ های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله‌ های اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور و کمبود فشارآب بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا خراسان شمالی در این مدت بوده است.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: با اتصال سامانه مشترکین به سامانه ارتباط با مشتریان، مردم شریف استان می‌ توانند تمام خدمات آنلاین مشترکین را از این دفتر با شماره گیری کد ۱۲۲ دریافت نمایند

  • گروه خبری : عمومی
  • کد خبر : 570
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مشترکین خانگی شهری
مشترکین خانگی شهری

0

مشترکین غیرخانگی شهری
مشترکین غیرخانگی شهری

0

مشترکین خانگی روستایی
مشترکین خانگی روستایی

0

مشترکین غیر خانگی روستایی
مشترکین غیر خانگی روستایی

0