اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها:

- توسعه مدیریت:

-       مطالعه و بررسی فرایندهای انجام کار در حوزه شغل مورد تصدی و ارائه پیشنهادات لازم در جهت توسعه و غنی سازی شغل و بهبود فرایندها تعریف و اندازه‌گیری شاخصهای عملکردی، تحلیل و عارضه‌یابی وضع موجود وتدوین برنامه‌های بهبود در راستای ارتقاء بهره‌وری و سایر شاخص های عملکردی

-       شناسایی و فراهم کردن بستر مناسب برای استقرار نظامهای مدیریت کیفیت و نظامهای نوین مدیریتی با همکاری سایر واحدهای ذیربط

-       تهیه و تنظیم طرح های اجرایی مناسب براساس استانداردهای مربوط بمنظور اجرای نظام استقرار تجهیزات و استفاده بهینه از جا و مکان و امکانات و تجهیزات اداری

-       فراهم کردن بستر مناسب برای استقرار نظام پذیرش ، بررسی و بهره گیری از پیشنهادها

-       تکمیل بسته های ساماندهی برون سپاری برای فعالیت های اولویت دار

-       اجرای برنامه های تحول نظیر طرح تکریم ارباب رجوع و...

-       اجرای فعالیت هایی با رویکرد دانش محور، نظام مدیریت یادگیری از تجارب، انجمن های خبرگی و ...

-       تدوین مکانیزم استخراج دانش افراد در شرف خروج از سازمان و بازنگری فرایندها و روش های اجرایی مرتبط

-       تکمیل چرخه ثبت، صحه گذاری و جاری سازی دانش خبرگان در شرکت

-       شناسایی و تعیین نقاط قوت وضعف روشهای موجود براساس اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل شغل به منظور اصلاح و بهبود روشها و فراینده ها

-       مهندسی مجدد فرایندها و روشهای انجام کار بمنظور تهیه اطلاعات لازم و بهبود آنها

-       همکاری با کارشناسان تشکیلات در باز مهندسی ساختار سازمانی

-       مصاحبه و یا مشاهده کار شاغلین بمنظور تهیه گزارش و اطلاعات دقیق و بموقع از روشها و فرایندهای انجام کار

-       تهیه و تنظیم دستورالعمل و آئین نامه های اجرایی و نظام نامه های مورد نیاز براساس دستورمافوق و نیازهای سازمانی و تغییرات و تحولات تکنولوژی یا فناوری و تجربیات و دانش فرد به منظور بهبود روشها و فرایندها

-       بررسی صلاحیت مشاوران و مجریان طرح های اصلاح و بهبود فرایندها و روشهای شرکت براساس اطلاعات و سوابق مجریان بمنظور ارائه گزارش به مقام مافوق برای انتخاب مشاور ذیصلاح

-       تهیه و تنظیم گزارش های تحلیلی دوره ای و مستمر از وضعیت پیشرفت برنامه ها، منابع دردسترس و... جهت حصول اطمینان نسبت به تطابق فعالیت های انجام شده با اهداف و برنامه ها

-       تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری از روند اجرای برنامه های تحول اداری

- تحقیقات:

-       تهیه و تنظیم و اجرای برنامه تحقیقات با استفاده از گروههای تحقیقاتی بر اساس دستورالعملهای صادره

-       همکاری با واحدها بمنظور تعریف طرحهای تحقیقاتی مورد نیاز آنها و یا تبدیل موضوعات مورد نظر آنها به طرحهای تحقیقاتی

-       تدوین برنامه های رشد و ارتقاء فرهنگ پژوهش و تحقیق در واحدهای مختلف شرکت جهت افزایش بهره وری

-       نیاز سنجی و امکان سنجی پروژه های تحقیقاتی و تدوین برنامه تحقیقاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شرکت

-       برگزاری منظم جلسات کمیته تحقیقات، بررسی پروپوزالهای تحقیقاتی دریافتی در کمیته  و انجام پیگیری های لازم جهت اجرایی شدن مصوبات کمیته

-       دریافت پیشنهاد پروژه براساس عناوین اولویتهای تحقیقاتی از محقق جهت طرح در کمیته تحقیقات

-       کاربردی کردن پروژه های تحقیقاتی و استفاده از نتایج آن در عملیات بهره وری شرکت

-       بررسی طرح اولیه اخذ شده از مشاوران و مؤسسات تحقیقاتی و اظهار نظر در خصوص آنها

-        انجام تحقیق و پژوهش در زمینه مشکلات مدیریت سیستم و بهره وری

-        نظارت بر اجرای پروژه های تحقیقاتی ارائه شده از سوی دفتر تحقیقات، توسعه فن آوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

-       شناسایی و تعیین صلاحیت‌ مؤسسات و مشاورین واجد شرایط بمنظور انجام مطالعه و تحقیقات در زمینه‌های مورد نظر شرکت

-        کنترل فعالیت های انجام شده در سطح شرکت به گونه ای که بتوان تشخیص داد که کارهای انجام شده در زمینه های مختلف با استانداردهای موجود مطابقت دارد یا خیر ؟

-       نظارت و کنترل در نگهداری استانداردهای جمع آوری شده در زمینه های مختلف با نظر مقام مافوق

مشترکین خانگی شهری
مشترکین خانگی شهری

0

مشترکین غیرخانگی شهری
مشترکین غیرخانگی شهری

0

مشترکین خانگی روستایی
مشترکین خانگی روستایی

0

مشترکین غیر خانگی روستایی
مشترکین غیر خانگی روستایی

0