اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها:

-       جمع آوری قوانین و مقررات اداری و استخدامی و تجزیه و تحلیل آن

-       اجرای دستورالعملها و بخشنامه های مربوط به کارکنان و اجرای ضوابط و مقررات

-       همکاری و مشارکت در جهت تهیه سیستم اطلاعات کارکنان و ارائه نقطه نظرات اصلاحی

-       کنترل و نظارت بر وظایف امور اداری و رعایت قوانین و مقررات اداری، انضباطی و ایمنی و بهداشت کارکنان

-       مشارکت و همکاری با فعالیتهای مربوط به برنامه ریزی نیروی انسانی

-       همکاری در اجرای طرح طبقه بندی و ارزشیابی

-       پیاده سازی سیستم مربوطه به قراردادهای استخدامی و حقوقی و... 

-       همکاری در برگزاری آزمون جذب و استخدام تا انجام مراحل جذب و بکارگیری

-       نظارت بر بروزرسانی آمار و اطلاعات کارکنان بر طبق سیستم اطلاعات مدیریت

-       همکاری در پیاده سازی سیستم اتوماسیون و مکاتبات اداری

-       ایجاد سیستم ارزشیابی و عملکرد کارکنان

-       انجام امور مربوط به مناقصه ومزایده شرکت

-       هماهنگی انجام مناقصات مورد نیاز با شرکتهای خدماتی

-       ارائه گزارشات مورد نیاز و همچنین شرکت در جلسات مرتبط با وظایف محول

-       نظارت بر وظایف تعیین شده امور اداری و واحد بیمه و رفاه به شرح زیر:

*  امور اداری :

-       پیاده سازی و اجرای طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل

-       اجرای قوانین و مقررات استخدامی در خصوص صدور احکام حقوق و مزایا، تشویقات، مرخصیها، مأموریتها، حضور و غیاب ... و ارزشیابی سالیانه

-       بررسی وضعیت حقوق و مزایای کارکنان و ارائه نظرات اصلاحی

-       انجام فعالیتهای مربوط به عقد قراردادهای استخدامی و حقوقی، صدور احکام انتصاب، ارتقاء، بازنشستگی و... براساس سیستم مکانیزه مورد عمل

-       نظارت بر تهیه و تنظیم گزارش های کارکنان

-       همکاری در ایجاد سیستم مکانیزه اداری و ایجاد بانک اطلاعات و نظارت بر خروجی سیستم

-       انجام فعالیتهای مربوط به بروزآوری آمار و اطلاعات کارکنان بر طبق سیستم اطلاعات مدیریت

-       بررسی شکایات واصله کارکنان از سیستم پشتیبانی

-       پاسخ گویی به درخواست ها و پیشنهادات دریافتی از داخل و خارج از شرکت

*  بیمه و رفاه :

-       مطالعه و بررسی قوانین و مقررات مربوط به امور بازنشستگی و انواع نظامهای بازنشستگی

-       انجام مراحل مربوط به احراز شرایط بازنشستگی و حقوق وظیفه بگیران

-       بررسی و محاسبه حقوق بازنشستگی و وظیفه و صدور احکام و انجام مراحل مربوط به تأئید احکام صادره و انجام مکاتبات مربوط به رفع نقص و ارسال پرونده و مدارک

-       بررسی موارد مربوط به قطع و افزایش حقوق بازنشستگی و وظیفه بگیر

-       تعیین مدت خدمت مستخدمین از کار افتاده، بازنشسته و مستخدمین شاغل در صورت فوت به منظور برقراری حقوق وظیفه و بازنشسته

-       تعیین میزان حقوق بازنشستگی و و ظیفه بر اساس مقرارت

-       ارتباط مستمر با سازمان تأمین اجتماعی، شرکت بیمه و سازمانهای مرتبط

-       دریافت قرارداد سالیانه بیمه کارکنان

-       انجام امور رفاهی و درمانی کارکنان

-       پیگیری قرارداد با شرکتهای بیمه گر و اجرای دقیق قراردادهای بیمه

-       اجرای نظر خواهی از کارکنان در خصوص خدمات بیمه و رفاهی ارائه شده

-       دریافت لیست اطلاعات مشخصات کل بیمه شدگان

-       همکاری در تهیه و تنظیم قراردادهای عمر و حادثه و سایر قراردادهای درمانی -  خدماتی

-       پرداخت حق بیمه کارکنان در اسرع وقت و صدور و تعویض دفترچه های درمانی

تهیه و پیشنهاد موارد رفاهی و انگیزه ای به منظور افزایش بهره وری کارکنان

مشترکین خانگی شهری
مشترکین خانگی شهری

0

مشترکین غیرخانگی شهری
مشترکین غیرخانگی شهری

0

مشترکین خانگی روستایی
مشترکین خانگی روستایی

0

مشترکین غیر خانگی روستایی
مشترکین غیر خانگی روستایی

0