A- A A+

کارشناس حقوق و دستمزد

عنوان پست : کارشناس حقوق و دستمزد
وظایف و مسئولیتها :

• دریافت گزارشات ماهانه کارکرد پرسنل از امور اداری ، بررسی لیست دریافتی و انتقال آن به سیستم کامپیوتری
• تهیه و تنظیم لیست پرداخت حقوق و دستمزد ماهانه
• بررسی و محاسبه موارد مربوط به حقوق و دستمزد و مزایای کارکنان شامل تهیه لیستهای حقوق و دستمزد و حق ماموریت ، بن ، بیمه ، دارائی و ....
• صدور فیشهای حقوقی پرسنل و تحویل به آنها جهت دریافت حقوق و مزایا
• کد گذاری روی اسناد هزینه ، انجام محاسبات جهت تهیه گزارشهای آماری و حسابداری
• تهیه سند کسورات قانونی و پیگیری پرداخت کسور
• صدور اسناد مربوطه و تهیه گزارشات ماهانه حقوقی به بیمه تامین اجتماعی بانک ، دارائی و ... و تنظیم مدارک پرداختهای پرسنلی
• محاسبه مابه التفاوت حقوق پرسنل ، ذخیره سنوات و تسویه حسابهای قانونی
• انجام سایر وظایف محوله

کارشناس مسئول نظارت مالی و تلفیق اسناد

شرح وظایف کارشناس مالی

• تایید و تجزیه و تحلیلی حسابها و تطبیق و انتقال آنها و کنترل و رسیدگی بصورت موجودی اموال.
• رسیدگی به پرداختها و علی الحسابها و سایر اسناد تنظیمی با رعایت مقررات و امضاء آنها.
• بررسی اسناد از نظر کسور و هزینه ها و رسیدگی به عملیات مربوط به تهیه انواع اسناد حسابداری و ترازنامه
• تهیه و تنظیم حساب ماهانه، تائید لیست حقوقی، چک و صورتحسابهای مالی و امضاء آنها
• تهیه بودجه سالانه و کنترل هزینه های پرسنلی و غیر پرسنلی
• تائید کلیه اقلام وارده در دفتر حسابداری
• راهنمایی و کنترل کار حسابداران و تقسیم کار بین آنها و بررسی صورتحسابهای تنظیم شده.
• تهیه گزارشات لازم جهت مافوق

مدیر امور مالی

عنوان پست : مدیر امور مالی
وظایف و مسئولیتها :

• دریافت وجوه و انجام هزینه های لازم بر اساس دستور سرپرست و با رعایت ضوابط و دستورالعملهای ذیربط، نظارت بر وصول قیمت غذا، نظارت بر امور مهمانسرا و کنترل فعالیتهای باشگاه شرکت و تهیه برنامه های لازم و سرپرستی امور فروشگاههای تعاونی از نظر تامین مایحتاج
• درخواست و دریافت و توزیع لوازم و مصالح مورد احتیاج و نظارت بر جابجایی و نقل و انتقال اموال.
• دریافت اجناس و کالای جدید، جابجا کردن کالا و اجناس و مواد خوراکی و وسایل خریداری شده در فروشگاه و قرار دادن آنها در محل مناسب.
• تهیه صورت موجودی اجناس و مواد در فروشگاه و تطبيق آن با فاکتورهای مربوطه
• ثبت وجوه دریافتی در دفاتر روزنامه، صدور فاکتور در مقابل اجناس و اقلام فروشگاه
• تهیه صورت و قیمت فروش مواد و لوازم موجد در فروشگاه ، فروش مواد و لوازم و اجناس بر اساس قیمت تمام شده
• انجام خدمات مالی و اداری یک واحد سازمانی از لحاظ محاسبه و پرداخت حقوق و تهیه صورتهای لازم و انجام مکاتبات اداری و سایر خدمات دفتری

کارشناس حسابداری انبارها

عنوان پست : کارشناس حسابداری انبارها
وظایف و مسئولیتها :

• نظارت بر کار انبار داران از جمله وصول و تحویل و صدور کالا، لوازم یدکی و وسالیل برقی و تجهیر ساختمانی.
• بررسی بازدید از عملیات انبار از جمله برآورد احتیاجات سالانه و میزان وصول و صدور کالا و تعیین میزان اجناس اسقاطی و از بین رفته طبق موازین و مقررات و خط مشی های انبار
• هماهنگ ساختن کار کارکنان و نحوه فعالیتهای انبارها به منظور تسهیل عملیات.
• نظارت بر انجام مطالعات و بررسیهای لازم در جهت طبقه بندی و استاندارد نمودن اقلام لوازم و یدکی و لوازم مورد مصرف قسمتهای مختلف شرکت به منظور جلوگیری از هزینه های زیاد و بلامصرف و راکد ماندن قسمتی از سرمایه.
• تهیه و تدوین دستور العملها و روشهای انبار گردانی و نظارت بر اجرای دقیق آنها
• شرکت درجلسات تحویل و تحول کالا بعنوان نماینده شرکت و تهیه صورتجلسه.
• بررسی و رسیدگی به گزارشهای تهیه شده بوسیله مسئولین انبارهای مختلف.
• نظارت در ثبت کد اجناس با مراجعه به کاتولوگهای مربوطه روی درخواستها.

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0018662
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
373 بازدید
1735 بازدید
2935 بازدید
2935 بازدید
18323 بازدید
86 بازدید
18662 بازدید

25.17%
10.60%
5.50%
0.13%
58.61%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):35
35 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : شنبه 27-05-1397, 10:40