A- A A+

770

22678 مورد کاهش مراجعه حضوری مشترکان به امور ها و ادارات تابعه شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با توجه به راه اندازی پرتال خدمات غیر حضوری مشترکین بر روی سایت شرکت

 حسین تیموری معاون مشترکین و درآمد این شرکت گفت : با توجه به راه اندازی و پرتال خدمات غیر حضوری بر روی سایت شرکت ، شاهد کاهش تعداد مراجعات مشترکین به امورها و ادارات تابعه بوده ایم بطوری که در سال 92 بیش از 22678 مورد کاهش مراجعه حضوری داشته ایم و این عدد در چهار ماهه نخست سال جاری به عدد 6052 رسیده است .

حسین تیموری افزود : در پرتال خدمات غیر حضوری ارائه آخرین قبض ، لیست صورت حساب دو ساله ، تعرفه ها و محاسبه آب بهاء ، نمایش گردش حساب ، تسویه حساب ، نمایش وضعیت قرائت کنتور ، آخرین مانده قبض ، برنامه بعدی قرائت کنتور ، لیست پرداختها ، مشاهده سوابق تعویض کنتور ، لیست در خواستها ، واگذاری انشعابات آب و فاضلاب و تغییر نام مشترک صورت گیرد که مشترکان می توانند مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.abfankh.ir وارد پرتال خدمات غیر حضوری شده و با توجه به نیاز از آن بهره برداری نمایند و نیازی به مراجعه به ادارات نخواهند داشت .

تیموری بیشترین مراجعه به این پرتال را در چهار ماهه نخست سال مربوط به5130 مورد جهت پیگیری درخواستها ،4154 مورد اخذ آخرین قبض و 3128 مورد جهت اخذ تسویه حساب بر شمرد و بیشترین مراجعات را در شهر بجنورد 6880 مورد ، شیروان 2493 مورد و اسفراین 2330 مورد داشته ایم .

وی خاطر نشان ساخت : امید است روزی فرا برسد که تمامی مردم بتوانند در منزل خود به این خدمات دسترسی داشته باشند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های رفت آمد از خدمات مطلوب تری برخوردار باشند .

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0016492
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
204 بازدید
880 بازدید
765 بازدید
765 بازدید
16153 بازدید
86 بازدید
16492 بازدید

پیش بینی امروز
144

27.77%
11.69%
6.02%
0.12%
54.40%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):29
29 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : شنبه 27-05-1397, 10:40