A- A A+

کارشناس حقوق و دستمزد

  • چاپ
  • ایمیل

عنوان پست : کارشناس حقوق و دستمزد
وظایف و مسئولیتها :

• دریافت گزارشات ماهانه کارکرد پرسنل از امور اداری ، بررسی لیست دریافتی و انتقال آن به سیستم کامپیوتری
• تهیه و تنظیم لیست پرداخت حقوق و دستمزد ماهانه
• بررسی و محاسبه موارد مربوط به حقوق و دستمزد و مزایای کارکنان شامل تهیه لیستهای حقوق و دستمزد و حق ماموریت ، بن ، بیمه ، دارائی و ....
• صدور فیشهای حقوقی پرسنل و تحویل به آنها جهت دریافت حقوق و مزایا
• کد گذاری روی اسناد هزینه ، انجام محاسبات جهت تهیه گزارشهای آماری و حسابداری
• تهیه سند کسورات قانونی و پیگیری پرداخت کسور
• صدور اسناد مربوطه و تهیه گزارشات ماهانه حقوقی به بیمه تامین اجتماعی بانک ، دارائی و ... و تنظیم مدارک پرداختهای پرسنلی
• محاسبه مابه التفاوت حقوق پرسنل ، ذخیره سنوات و تسویه حسابهای قانونی
• انجام سایر وظایف محوله

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0495039
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
184 بازدید
810 بازدید
5688 بازدید
5688 بازدید
21843 بازدید
67231 بازدید
495039 بازدید

2.13%
12.78%
3.12%
0.09%
0.26%
81.61%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):63
63 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : سه شنبه 27-01-1398, 12:01