A- A A+

متصدی امور دفتری و کاربر رایانه

  • چاپ
  • ایمیل

عنوان پست : متصدی امور دفتری و کاربر رایانه
وظایف و مسئولیتها :
- دريافت و ثبت مكاتبات در دفتر رايانه
- تفكيك و توزيع مكاتبات حسب مورد
- پاسخگويي به مراجعين نسبت به اقدامات انجام شده و پيگيري براي تسريع در اقدامات مربوطه
- تايپ نامه ها ، صورتجلسات و گزارشات و كنترل آنها و ارائه جهت امضاء مدير عامل
- كنترل ضمائم نامه ها و مكاتبات
- اقدام در جهت تكثير بخشنامه ها و سوابق و ابلاغ مصوبات به واحدها
- تهيه درخواست لوازم و ملزومات اداري براي واحد و توزيع بين كاركنان
- تشكيل فايل و پرونده هاي مختلف بايگاني براساس نيازهاي واحد و بايگاني مدارك و سوابق در پروند هاي ذيربط
- تنظيم دفتر راهنماي بايگاني و مراقبت در حفظ و نگهداري بايگاني
- تحويل و ارائه نامه ها و اسناد به مسئولين ذيصلاح و پيگيري جواب نامه ها
- همكاري در امحاء اوراق و اسناد زائد

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0188801
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
2552 بازدید
8980 بازدید
51601 بازدید
51601 بازدید
118984 بازدید
35321 بازدید
188801 بازدید

پیش بینی امروز
2856

4.60%
10.77%
2.10%
0.04%
0.00%
82.49%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):89
89 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : چهارشنبه 18-07-1397, 09:24