A- A A+

شرح وظایف متصدي امور دفتري و بايگاني

  • دريافت و ثبت مكاتبات در دفتر رايانه
  • تفكيك و توزيع مكاتبات حسب مورد
  • پاسخگويي به مراجعين نسبت به اقدامات انجام شده و پيگيري براي تسريع در اقدامات مربوطه
  • تايپ نامه ها ، صورتجلسات و گزارشات و كنترل آنها و ارائه جهت امضاء مدير عامل
  • كنترل ضمائم نامه ها و مكاتبات
  • اقدام در جهت تكثير بخشنامه ها و سوابق و ابلاغ مصوبات به واحدها
  • تهيه درخواست لوازم و ملزومات اداري براي واحد و توزيع بين كاركنان
  • تشكيل فايل و پرونده هاي مختلف بايگاني براساس نيازهاي واحد و بايگاني مدارك و سوابق در پروند هاي ذيربط
  • تنظيم دفتر راهنماي بايگاني و مراقبت در حفظ و نگهداري بايگاني
  • تحويل و ارائه نامه ها و اسناد به مسئولين ذيصلاح و پيگيري جواب نامه ها
  • همكاري در امحاء اوراق و اسناد زائد

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0274008
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
293 بازدید
1362 بازدید
8677 بازدید
8677 بازدید
18250 بازدید
48107 بازدید
274008 بازدید

پیش بینی امروز
288

3.40%
14.33%
2.97%
0.04%
0.30%
78.95%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):10
10 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : سه شنبه 20-09-1397, 09:14