A- A A+

دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات

  • چاپ
  • ایمیل

-         دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات

-         ارتباط و تعامل سازنده با نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی استان

-         پیگیری و بررسی میدانی موضوعات گزارشات سازمان های نظارتی و بازرسی استان و سازمان بازرسی کل کشور

-         پیگیری و تهیه پاسخ کلیه مکاتبات و گزارشات ارجاعی از دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

-         بازرسی موردی براساس دستور مدیرعامل شرکت و ارجاعات از دستگاه های نظارتی و سازمان بازرسی استان و همچنین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

-         همکاری با کلیه حوزه ها و بویژه دفتر حراست شرکت در خصوص بررسی دقیق گزارشات ارجاعی و تهیه پاسخ

-         انجام مسئولیت دبیری کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی و پیگیری مصوبات آن

-         تنظیم برنامه های مختلف بازرسی در حوزه های آسیب پذیر گلوگاه های فساد و ارائه برای تصوبب به کمیته ارتقاء سلامت اداری

-         بازدیدهای دوره ای و ارائه گزارش براساس برنامه مصوب کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی استان و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشو

-         انجام بازرسی های لازم به منظور کنترل فعالیت ها در حوزه های آسیب پذیر و سیاست های تعیین شده و ابلاغی

-         تنظیم گزارش آسیب شناسی موضوعات فساد و ارائه تحلیل و پیشنهادات و راهکارهای اصلاحی

-         پیگیری تهیه پاسخ کلیه شکایات از سامانه مربوطه و دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با همکاری حوزه های مرتبط

-         دریافت شکایت از درگاه های مختلف و بررسی و پیگیری و تهیه پاسخ لازم و مناسب در موعد مقرر با همکاری واحدهای مرتبط

-         تهیه گزارش تحلیلی از شکایات و فرایندهای پاسخگویی

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0000000
امروز
دیروز
436 بازدید
4891 بازدید

1.30%
13.37%
2.39%
0.06%
0.16%
82.73%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):28
28 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : یکشنبه 22-01-1400, 14:15