A- A A+

مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان

  • چاپ
  • ایمیل

-          مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان

-         استفاده از سامانه ارتباط با مشتری (CRM) با رویکرد گسترش ظرفیت های ارتباطی و لزوم ارائه خدمات غیرحضوری با ویژگی های کارآمد، یکپارچه، انعطاف پذیر، امن، دسترس پذیر، هوشمند، چابک، شفاف و مکان محور

-         انجام وظایف به عنوان پیشخوان غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب در تمامی زمینه های کاری و خدمات قابل ارائه از طریق درگاههای ورودی (تلفن، وبگاه، رایانامه، پیامک، شبکه های مجازی و ...)

-         ارائه خدمات در بخش های پاسخگویی، اطلاع رسانی و ثبت درخواست های فوریتی و غیرفوریتی بصورت 24 ساعته در طول هفته

-         پایش عملکرد حوزه های کاری شرکت از طریق ثبت داده ها در بخش پاسخگویی و موارد قابل پیگیری، بررسی اشکالات پیش آمده در گزارشات کارشناسی از نظر کیفیت و زمان ارائه خدمات، ارتباط با واحدهای مربوطه و بخش نظر سنجی مشترکین برای ارائه بازخورد و پیگیری موارد ارجاعی

-         بررسی نتایج اقدامات واحدهای عملیاتی و اجرایی با استفاده از روشهای نظرسنجی تلفنی و الکترونیکی و ارائه آن به مسئولین ذیربط و در صورت نیاز ارائه نتایج اقدامات به گروه پیگیری

-         همکاری در آگاهی بخشی به منظور شناساندن مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان مردم جهت تسهیل ارتباط با استفاده از ابزار اطلاع رسانی

-         مستند سازی وقایع و رویدادها و تحلیل دائمی اطلاعات و ارایه گزارشهای مورد نیاز

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

1615896
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
1270 بازدید
1109 بازدید
11164 بازدید
11164 بازدید
33376 بازدید
31806 بازدید
1615896 بازدید

پیش بینی امروز
1176

1.33%
11.54%
2.52%
0.06%
0.18%
84.37%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):14
14 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : شنبه 29-06-1399, 07:41