A- A A+

سوالات متداول خدمات الکترونیک

  • چاپ
  • ایمیل

1- نحوه اعتراض به صورتحساب صادره چگونه می باشد ؟

مشترکین محترم باید آخرین قبض صادره را به همراه کارکرد کنتور داشته باشند و با مراجعه به میز خدمت الکترونیک از طریق وب سایت شرکت و یا هر یک از دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نمایند .

2- نحوه درخواست انشعاب را توضیح دهید ؟

متقاضیان محترم می توانند به میز خدمت الکترونیکی شرکت از طریق وب سایت و یا دفاتر پیشخوان مراجعه نموده و با در دست داشتن فایل مدارک مورد نیاز درخواست خود را ثبت نمایند .

3- مدارک مورد نیاز انشعاب آب و فاضلاب برای ثبت درخواست الکترونیکی را اعلام نمایید ؟

فایل اسکن شده سند، پروانه ، کارت ملی ، قبض آب قدیمی یا ملک مجاور

4- نحوه اخذ تسویه حساب را توضیح دهید .

با در دست داشتن قبض آب بهاء و آخرین کارکرد می توان با مراجعه به میز خدمت الکترونیکی شرکت از طریق وب سایت و یا دفاتر پیشخوان اقدام نمود.

5- نحوه درخواست جابجایی کنتور را توضیح دهید .

جابجایی خارجی ممنوع می باشد برای جابجایی داخلی با در دست داشتن آخرین قبض پرداختی می توان با مراجعه به میز خدمت الکترونیکی شرکت از طریق وب سایت و یا دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نمود .

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0193685
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
2639 بازدید
4797 بازدید
54346 بازدید
54346 بازدید
123868 بازدید
35321 بازدید
193685 بازدید

پیش بینی امروز
3168

4.49%
10.68%
2.08%
0.04%
0.00%
82.70%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):47
47 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : چهارشنبه 18-07-1397, 09:24