A- A A+

سوالات متداول خدمات الکترونیک

  • چاپ
  • ایمیل

1- نحوه اعتراض به صورتحساب صادره چگونه می باشد ؟

مشترکین محترم باید آخرین قبض صادره را به همراه کارکرد کنتور داشته باشند و با مراجعه به میز خدمت الکترونیک از طریق وب سایت شرکت و یا هر یک از دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نمایند .

2- نحوه درخواست انشعاب را توضیح دهید ؟

متقاضیان محترم می توانند به میز خدمت الکترونیکی شرکت از طریق وب سایت و یا دفاتر پیشخوان مراجعه نموده و با در دست داشتن فایل مدارک مورد نیاز درخواست خود را ثبت نمایند .

3- مدارک مورد نیاز انشعاب آب و فاضلاب برای ثبت درخواست الکترونیکی را اعلام نمایید ؟

فایل اسکن شده سند، پروانه ، کارت ملی ، قبض آب قدیمی یا ملک مجاور

4- نحوه اخذ تسویه حساب را توضیح دهید .

با در دست داشتن قبض آب بهاء و آخرین کارکرد می توان با مراجعه به میز خدمت الکترونیکی شرکت از طریق وب سایت و یا دفاتر پیشخوان اقدام نمود.

5- نحوه درخواست جابجایی کنتور را توضیح دهید .

جابجایی خارجی ممنوع می باشد برای جابجایی داخلی با در دست داشتن آخرین قبض پرداختی می توان با مراجعه به میز خدمت الکترونیکی شرکت از طریق وب سایت و یا دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نمود .

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0000000
امروز
دیروز
964 بازدید
1583 بازدید

1.35%
12.58%
2.27%
0.05%
0.12%
83.63%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):215
215 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : یکشنبه 14-09-1400, 09:36