A- A A+

70-1

رفع بیش از 7748 مورد اتفاق آب در شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با میانگین زمانی 65 دقیقه برای هر اتفاق تا پایان آبان ماه 1392

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی ، از ابتدای سال جاری تا پایان آبان 92 بیش از 7748 مورد اتفاق و شکستگی در شبکه توزیع آب ، انشعابات آب و حوضچه شبکه توزیع آب رخ داده است که میانگین زمانی 65 دقیقه برای برطرف شدن مشکل و رفع اتفاق صرف شده است.

مهندس سید ابراهیم علوی ضمن اعلام خبر فوق گفت: بیش از 1654 مورد از اتفاقات فوق الذکر شکستگی لوله های اصلی بوده معادل 30 % اتفاقات کل شرکت را در هشت ماه سال جاری را شامل می شود و مابقی اتفاقات مربوط به آبریزی از اتصالات داخل حوضچه کنتور، آبریزی از کنتور اتصالات ورودی، آبریزی از کنتور اتصال خروجی، خرابی کنتور، آبریزی از شیر فلکه، شکستکی اتصالات، باز شدن اتصال جوشی و سوراخ شدن لوله ها می باشد.

70-2

علوی در ادامه دلیل این امر افزایش اتفاقات در مورد شکستگی لوله ها را بالا بودن قدمت شبکه توزیع در بعضی از شهرها و نیز عدم کیفیت شبکه توزیع شهرهای جدید التاسیس دانست و گفت: در حال حاضر بیش از 30 درصد شبکه توزیع در شهرهای استان فرسوده است و این فرسودگی باعث بروز شکستگی های فراوان در شبکه می شود.

علوی در ادامه افزود : جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان عزیز و خارج نمودن شبکه فرسوده از مدار بهره برداری هر ساله با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته و بودجه اختصاص یافته به این امر ، مناطق از شبکه توزیعی که دارای قدمت بالا و دارای اتفاق زیاد هستند مورد اصلاح و بازساری قرار می گیرند.

70-3

سید ابراهیم علوی گفت: در این زمینه اصلاح و توسعه شبکه آب توزیع نیز شرکت آب و فاضلاب اقدامات خوب و موثری انجام داده است بطوریکه تمامی شبکه توزیع آب شهر حصارگرمخان و بیش از 80 درصد شبکه شهر های قاضی و پیش قلعه اصلاح و تعویض شده است. همچنین بعضی از خطوط انتقال که دارای قدمت بالایی بوده و فرسود گی بالایی داشته یا در مسیر سیلابها قرار گرفته بودند تعویض شده است که از مهم ترین این موارد اصلاح خطوط انتقال آب شهرستان گرمه است. که این امر تاثیر بسزایی در افزایش فشار و کیفیت آب این شهر داشته است.

علوی در پایان گفت: خوشبختانه میانگین زمان رفع اتفاق شبکه توزیع آب ، انشعابات به 65 دقیقه کاهش یافته است و بر اساس نظر سنجی های انجام گرفته از مشترکین که بصورت مراجعه حضوری پرسشگران ، ارتباط تلفنی از طریق سامانه ارتباطی 122 و از طریق وب سایت شرکت انجام گرفته است بیش از 85% شهروندان از نحوه خدمات رفع اتفاق رضایت دارند

 

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0193996
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
2950 بازدید
4797 بازدید
54346 بازدید
54346 بازدید
124179 بازدید
35321 بازدید
193996 بازدید

پیش بینی امروز
3432

4.48%
10.79%
2.08%
0.04%
0.00%
82.60%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):20
20 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : چهارشنبه 18-07-1397, 09:24