• 1403/05/27 - 08:25
  • - تعداد بازدید: 148
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پاسخگویی به بیش از 10 هزار تماس مردمی توسط مرکز تلفنی 122 شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی   از پاسخگویی به ۱۰ هزار و ۹۸۱ تماس مردمی با مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای خراسان شمالی در ۴ ماه نخست سال خبر داد.

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بابیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفا   همواره آماده پاسخگویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است گفت:   از ابتدای سال تا پایان تیرماه، بالغ بر ۱۰ هزار و ۹۸۱ تماس مردمی در حوزه‌ های مختلف با این مرکز برقرار شده است.

عطایی افزود: از این تعداد تماس، ۱۰ هزار و ۵۶۵ مورد مربوط به بخش آب و ۴۱۶ تماس نیز مربوط به بخش فاضلاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه   تلفن ۱۲۲ برای پاسخگویی و پیگیری در سطح استان تعریف شده است، ابراز داشت: در این مدت، بیشترین تماس به میزان ۴ هزار و ۴۱۲ مورد از شهرستان بجنورد و کمترین آن با ۸۳ تماس از شهرستان راز و جرگلان بوده است.

به گفتهٔ مدیرعامل آبفای استان، در این بازه زمانی، بالغ بر ۹۵.۹ درصد حوادث اعلام شده از سوی مردم در سامانه ۱۲۲ با تلاش بی‌وقفه همکاران پیگیری و جهت رفع اتفاق اقدام شده است.

وی از هم استانی‌ها خواست به منظور رصد و مدیریت یکپارچه، درخواست‌ های خود را به درگاه تلفنی ۱۲۲ اعلام و مطالبات خود را از همین درگاه  پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه مشکلات و درخواست‌ های مطرح شده مردم در مرکز تلفنی ۱۲۲ به سرعت پیگیری می‌ شود، ضمن تقدیر از اعتماد مردم به این مرکز افزود: سامانه ۱۲۲ برای دسترسی راحت‌تر مشترکین به خدمات آب و فاضلاب و گزارش اتفاقات در نظر گرفته شده و لذا درخواست داریم از تماس‌های بی‌مورد و مشغول نمودن این خط جدا پرهیز نمایند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 435
کلمات کلیدی
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مشترکین خانگی شهری
مشترکین خانگی شهری

0

مشترکین غیرخانگی شهری
مشترکین غیرخانگی شهری

0

مشترکین خانگی روستایی
مشترکین خانگی روستایی

0

مشترکین غیر خانگی روستایی
مشترکین غیر خانگی روستایی

0