نقش رسانه ها در آگاه بخشی برای مصرف بهینه آب
نقش رسانه ها در آگاه بخشی برای مصرف بهینه آب
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا در استان گفت: رسانه ها می توانند با تولیداتی هدفمند و آگاه سازی مردم نقش ویژه ای در مدیریت مصرف آب داشته باشند.
نعیمی افزود: در واقع برخی از مشکلات در حوزه آب و فاضلاب ناشی از مسایل فرهنگی در زمینه نحوه مصرف منابع آبی است که رسانهها با آگاهسازی میتوانند به حل این مشکلات کمک کنند.
وی با تاکید بر ضرورت پرهیز مشترکان روستایی از مصارف غیر شرب، تصریح می کند: اگر اینگونه مصارف حذف شود یا به حداقل برسد، اهالی بسیاری از مناطق مشکلی در تامین آب شرب مورد نیاز نخواهند داشت.
شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها، ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها و ۶۰ هزار مشترک فاضلاب دارد.
این استان شمال شرق ایران دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد آن ها در روستاها زندگی می کنند.
نظر دهید