• 1402/04/06 - 10:23
  • - تعداد بازدید: 208
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree
مدیرعامل شرکت آبفای استان خراسان شمالی: وجود بستر مناسب برای دریافت خدمات غیر حضوری آب و فاضلاب در استان خراسان شمالی وجود دارد

مدیرعامل شرکت آبفای استان خراسان شمالی: وجود بستر مناسب برای دریافت خدمات غیر حضوری آب و فاضلاب در استان خراسان شمالی وجود دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از مردم خواست با توجه به مزایای استفاده از خدمات غیر حضوری، از این بستر استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، «رضا نعیمی» مدیرعامل این شرکت در این رابطه اظهار داشت: هم اکنون که افزایش ترددها باعث بروز مشکلاتی همچون آلودگی هوا، اتلاف وقت، صرف هزینه می شود،  استفاده از خدمات غیر حضوری که بستر آن در شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از سال 92 فراهم شده است، تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات جامعه دارد.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب به دنبال اینست که مردم بتوانند خدمات این شرکت را در منزل دریافت نموده و به ادارات مراجعه نداشته باشند، تصریح کرد: سعی کرده ایم همه خدماتی که به طور حرفه ای کارکنان شرکت آب و فاضلاب درنرم افزار درون سازمانی با آن کار میکنند را به طور خیلی ساده و روان در اختیار مردم و دفاتر پیشخوان از طریق درگاه اینترنتی شرکت قرار دهیم.

وی بیان داشت: سامانه دریافت خدمات غیر حضوری آب و فاضلاب به آدرس https://m.abfankh.ir از سال 92 راه اندازی شده و با توجه به یکپارچگی دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی از پایان سال 98، با بروز رسانی اطلاعات، کلیه خدمات فروش و پس از فروش از طریق این سامانه قابل ارائه می باشد.

وی افزود : در حال حاضردرصد پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء به بیش از 98 درصد رسیده است ولی نیاز است درصد استفاده از سایر خدمات غیر حضوری هم افزایش یابد، زیرا علاوه بر داشتن فواید ملی و استانی، کمک شایانی به اقتصاد فرد، جامعه و کشور خواهد نمود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان اطلاع رسانی شفاف را حق مردم دانست و اظهار داشت: این شرکت از جمله دستگاه هایی است که در رویکردها و فرایند های ارایه خدمات، به طور کاملا شفاف عمل نموده است و اطلاعات مفید بسیاری را از درگاههای غیرحضوری خود در اختیار مشترکین قرار می دهد.

نعیمی در ادامه به تشریح سامانه خدمات الکترونیکی شرکت که لینک  دسترسی آن در سایت شرکت آب و فاضلاب استان وجود دارد پرداخت و اظهار داشت: همه خدماتی که مردم میتوانند از شرکت آبفا دریافت نمایند در 22 خدمت (استاندارد آبفای کشور) برنامه ریزی شده که بر روی این سامانه موجود است.

وی از مشترکین خواست با ورود به این سامانه، خدماتی مانند خود اظهاری کارکرد کنتور و دریافت آنلاین قبض محاسبه شده جدید، پرداخت صورتحساب آب بهاء، درخواست انشعاب آب و فاضلاب، تغییر نام مالک، مشاهده سوابق گذشته صورتحساب و پرداختی آن، تغییرکاربری و... را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.

وی با تاکید بر لزوم حذف قبوض کاغذی آب بهاء و اطلاع رسانی آن از طریق پیامک تلفن همراه از مشترکین خواست در این زمینه همکاری های لازم را با شرکت آب و فاضلاب نموده و شماره تلفن همراه خود را به مامورین قرائت کنتور اعلام نمایند.

  • گروه خبری : عمومی,مصاحبه
  • کد خبر : 63
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

گفتگوی آنلاین