• 1402/06/01 - 17:47
  • - تعداد بازدید: 137
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree
آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره مسابقات قرآنی صنعت آب و برق خراسان شمالی با اهدای جوایز نفرات برتر برگزار شد

آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره مسابقات قرآنی صنعت آب و برق خراسان شمالی با اهدای جوایز نفرات برتر برگزار شد

در این مراسم که با حضور مسئولین صنعت آب و برق  و اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد، «منصور درتومی» قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در این آئین با تشریح اهمیت انس با قرآن در خانواده ها گفت: قرآن مدلی از زندگی را طراحی می‌کند که در آن مدل انسان نه تنها نباید بهره و لذت خود را از دنیا فراموش کند بلکه باید عاقبت خود را در آن دنیا مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه این مدل کاملاً علمی است، ادامه داد: ما با بررسی های علمی در تحقیقات دانشگاهی متوجه شدیم که رویکرد زندگی از منظر قرآن کاملاً با آموزه هایی علمی سازگاری دارد.
در پایان  این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضا براتی، رئیس شورای انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان خراسان شمالی، ضمن تسلیت  سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، با ارائه گزارشی از فعالیت های شورای امور فرهنگی گفت:  مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو  با حضور بیش از ۲۰۰  نفر از فرزندان همکار مجموعه صنعت آب و برق استان خراسان شمالی برگزار و برگزیدگان به مرحله کشوری راه یافتند. 

مرحله کشوری این دوره از مسابقات در پنج رشته قرائت (تحقیق)، قرائت(ترتیل)، حفظ، تفسیر و تحقیق موضوعی  در هفته آخر شهریور ماه در استان تهران برگزار خواهد  شد.

  • گروه خبری : عمومی
  • کد خبر : 101
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

گفتگوی آنلاین