• 1402/11/17 - 21:40
  • - تعداد بازدید: 217
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree
پاسخگویی و بررسی دغدغه های مردم توسط مدیرعامل آبفای خراسان شمالی در مرکز سامد

پاسخگویی و بررسی دغدغه های مردم توسط مدیرعامل آبفای خراسان شمالی در مرکز سامد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی دولت(سامد) در محل استانداری بصورت تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات مردمی بود.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با رویکرد دولت مردمی در راستای ارتباط و پاسخگویی مستقیم مشترکان و مردم همچنین بررسی و رفع مشکلات آنان در حوزه های مرتبط با آب و فاضلاب تاکید دارد؛ در همین زمینه یکی از وظایف اصلی مدیرعامل، معاونین و مدیران امورهای تابعه حضور در بین مردم و پاسخگویی بدون واسطه به مسائل ومشکلات مردم و رفع آن ها می باشد.

بازدیدهای میدانی از شهرها و روستاها و گفتگوهای رودررو با مردم، اختصاص زمان های خاص برای دیدار عمومی، ایجاد پل های ارتباطی میان مردم و مسئولان شرکت بامردم همچون سامانه 122، صندوق های ارتباط با مسئولان و... از مهمترین راه هایی است که تمام هم استانی ها می توانند از این طرق مسائل ومشکلات خود را در حوزه خدمات آب و فاضلاب با مشترکان در میان بگذارند.

یکی دیگر از راه های ارتباط  مردم با مسئولان سامانه سامد است که با توجه به برنامه های زمانبندی که از سوی استانداری اعلام می گردد، مسئولان سازمان های خدمات رسان در محل این سامانه حضور یافته و پاسخگوی مردم خواهند بود؛ در هفته جاری طبق برنامه اعلامی از سوی استانداری، نعیمی مدیرعامل این شرکت در ارتباط بی واسطه یکساعته با مردم پاسخگوی دغدغه ها و مسائل و مشکلات مردم بود.

نعیمی مدیرعامل آبفای خراسان شمالی در این زمینه گفت: سوالات مردم در خصوص، وضعیت آبرسانی، پرداخت قبوض، واگذاری انشعابات آب و فاضلاب مطرح شد که موارد عنوان شده از سوی مردم، مورد بررسی قرار گرفت و راهنمایی های لازم ارائه گردید.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی  هر هفته روزهای دوشنبه بصورت چهره به چهره در محل شرکت میزبان ملاقات های مردم است.

  • گروه خبری : عمومی
  • کد خبر : 227
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

گفتگوی آنلاین