• 1403/06/13 - 13:41
  • - تعداد بازدید: 142
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

افتتاح و بهره برداری از ۳۵ پروژه آبرسانی ارمغان هفته دولت در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از افتتاح 35 پروژه آبرسانی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به قرارگیری در هفته دولت گفت: به مناسبت تجلیل از خدمات دولت و تکریم شهیدان رجایی و باهنر، برای بازتاب دستاوردها و خدمات دولت به مردم با هدف شناخت و اشراف بیشتر مردم با اقدامات و فعالیت‌ های دولت،   اجرای طرح‌ های آب‌ رسانی به خصوص آبرسانی به مناطق روستایی، ۳۵ پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۱۷ میلیارد تومان در هفته دولت در استان خراسان شمالی افتتاح و به بهره برداری می‌ رسد.

عطایی با بیان اینکه پروژه‌ های هفته دولت در ۱۰ شهرستان استان اجرا شده است، افزود: تعداد ۷ پروژه با اعتبار ۶۱.۵ میلیارد تومان در شهرستان بجنورد، ۶ پروژه با اعتبار ۱۱۱.۸ میلیارد تومان در شهرستان شیروان و ۶ پروژه در شهرستان فاروج با اعتبار ۱۵.۴ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می‌ رسد.

وی در ادامه به اجرای پروژه‌ های هفته دولت در دیگر شهرستان‌ های استان اشاره و اظهار کرد: ۵ پروژه در شهرستان راز و جرگلان با اعتبار ۲۹.۴ میلیارد تومان، ۳ پروژه در شهرستانهای اسفراین، بام و صفی آباد با اعتبار ۴۳.۷ میلیارد تومان و تعداد ۳ پروژه دیگر نیز در شهرستانهای مانه و سملقان با اعتبار ۳۴.۸ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

عطایی به افتتاح پروژه‌ های هفته دولت در  شهرستان گرمه و جاجرم اشاره و عنوان کرد:   سهم این دو شهرستان در مجموع ۵ پروژه آبرسانی است که ۳ پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان جاجرم و ۲ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد تومان در شهرستان گرمه  در هفته دولت به بهره برداری می‌ رسد.

عطایی خاطر نشان ساخت: این پروژه‌ ها شامل حفر و تجهیز چاه، تکمیل و اتصال خطوط انتقال و اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه توزیع روستایی و شهری است.

وی تصریح کرد: آبرسانی به روستاهای آبچور، مجتمع ۸ روستایی زیدرسرانی، روستای حصارچه و روستای گونیک از دیگر پروژه‌ های شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی است که در راستای محرومیت زدایی در هفته دولت به بهره برداری می‌ رسد.

  • گروه خبری : عمومی
  • کد خبر : 445
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

گفتگوی آنلاین